سایت دانلود درایور » نرم افزار ها کاربردی » آپدیت درایور ها و افزایش سرعت بازی ها Driver Booster Pro 11.3.0.43


دسته بندی شرکت سازنده مدل
 


آپدیت درایور ها و افزایش سرعت بازی ها Driver Booster Pro 11.3.0.43


Driver Booster Pro


Driver Booster Pro یک پایگاه داده بزرگ درایور بصورت آنلاین است که امکان نصب، بروزرسانی و بکاپ گیری از درایور ها را فراهم می کند علاوه بر اینها با نصب برنامه های کاربردی و غیر فعال کردن آیتم ها و برنامه های بی استفاده نیز تا حدودی باعث بهبود اجرای بازی های ویدئویی می شود. درایور بوستر مانند بسیاری از برنامه های مشابه ابتدا کامپیوتر شما را اسکن کرده و تمامی درایور های نصب نشده و نصب شده را شناسایی می کند سپس درایور های نصب نشده را نصب و درایور های نصب شده را بروزرسانی می کند البته کاربر می تواند تنها راه اندازهای مورد نیازش را نصب یا آپدیت کند تا هم روند کار سریع تر شود و هم حجم کمتری از پهنای باند اینترنتتان مصرف شود. در زیر برخی از ویژگی های کاربردی و مهم این برنامه را مرور می کنیم:

Driver Booster Pro

دسترسی به یک دیتابیس فوق العاده بزرگ از راه انداز ها:
طبق گفته شرکت iobit سازنده این نرم افزار، 2,500,000 درایور در پایگاه داده خودشان ذخیره کرده اند تا نه تنها بتوانند هر قطعه سخت افزاری ممکن را نصب کنند بلکه با آپدیت راه انداز ها به آخرین نسخه باعث شوند تمامی قطعات به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

افزایش سرعت بازی

افزایش سرعت اجرای بازی ها:
اگر با سرعت اجرای بازی ها و لگ زدن آن ها مشکل دارید Driver Booster Pro به شما کمک می کند تا با بستن خدمات غیر ضروری ویندوز و برنامه های اضافی در حال اجرا تمام پتانسیل کامپیوتر را متمرکز بر اجرای بازی کند. علاوه بر این ها با بروزرسانی راه انداز کارت گرافیک و چیپست های مادربرد عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد.

آپدیت درایور

استفاده از درایور های رسمی و بهینه سازی شده:
تمامی فایل ها و آیتم های اضافی از درایور ها حذف شده اند تا هم سبک تر و هم سریع تر نصب شوند. در مورد امنیت هم باید خاطرنشان کرد این برنامه تنها از راه انداز هایی استفاده می کند که گواهینامه WHQL را دریافت کرده اند با این حال تمامی فایل ها با قوی ترین آنتی ویروس ها بررسی می شوند درضمن قبل از شروع نصب و آپدیت درایور ها یک نقظه بازگشت (Restore Point) ایجاد می شود تا درصورت بروز مشکل بتوانید به حالت قبل از آپدیت برگردید.

تعمیر ویندوز

برطرف کردن پیام های خطای سخت افزاری و قابلیت پشتیبان گیری:
اگر صدای کامپیوترتان قطع شده و یا اتصال اینترنتتان مدام قطع و وصل می شود Driver Booster Pro براحتی مشکلتان را رفع خواهد کرد. علاوه بر اینها در صورتی که در Device Manager یک قطعه سخت افزاری با اروری مواجه شده باشد، آن را یافته و برطرف می کند. در نهایت بعد از نصب و بروزرسانی تمامی راه انداز های کامپیوترتان می توانید از تمامی و یا بخشی از آن ها نسخه پشتیبان تهیه کنید تا اگر ویندوزتان را عوض کردید و یا به هردلیلی نیاز داشتید دوباره آن ها را نصب کنید بتوانید براحتی این کار را انجام دهید.

فیلم آموزش نصب و استفاده از برنامه Driver Booster Pro



--------------------------------------------------------------------------

اگر نتوانستید ویدئوی آموزشی را بصورت آنلاین مشاهده کنید آن را از لینک روبرو دانلود کنید: دانلود فیلم آموزش Driver Booster Pro | حجم: 27 مگابایت | زمان 5:37 دقیقه


توجه! عملکرد برنامه همراه با کرک آن برروی ویندوز 10 تست شده است

رمز عبور : www.alldriver.ir
حجم فايل: 33 مگابایت
برای دریافت درایور کلیک کنید - Click for Downloadدانلود درایور با لينك مستقيم - Download Link



این درایور در دسته " نرم افزار ها کاربردی " قرار دارد و " 29 420 " بار از آن بازدید شده است.

آموزش رایگان سخت افزار
آموزش نصب درایور


  1. <

    سلام و خسته نباشید


  2. <
    سایتتون عالیه ممنون

  3. <
    ببخشید کارت گرافیک من gt740است میخواستم بدونم بهترین تنظیمات برای داشتن اف پی اس بیشتر چی است و 3D resolation 100درصد باشه و گرافیک حالت Low

  4. <
    من این برنامه رو دانلود کردم ولی کرکش داخلش نبود.
    میشه کرکشو بذارید.

  5. <
    سلام یک سوال من اشتباهی گرافیک با کارت صدا مو پاک کردم بعد با برنامه درایور بوستر اسکن کردم دوباره اون هارو گرفتم ولی سیستم هیچ تغییری نکرده نه صدا وصل شده نه گرافیک درست باید چطوری نصبشون کنم ؟


    1. <
      اگه مدل کارت گرافیک و صداتون رو میدونید، درایور هاشون رو از منوی بالای سایت دانلود کنید در غیر اینصورت شناسه سخت افزاری کارت گرافیک و صداتون رو ارسال کنید تا درایور ها رو واستون ایمیل کنیم (آموزش بدست آوردن شناسه سخت افزاری)

  6. <

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
سوال:
2 ضرب در 2 ؟
پاسخ:*