سایت دانلود درایور » فروشگاه لپ تاپ استوک » قیمت و خرید لپ تاپ استوک Core i5 نسل 6 مدل HP ProBook 440 G3


دسته بندی شرکت سازنده مدل
 


قیمت و خرید لپ تاپ استوک Core i5 نسل 6 مدل HP ProBook 440 G3


HP ProBook 440 G3


مشخصات لپ تاپ HP ProBook 440 G3 Core i5

پردازنده CPU:

Intel Core i5-6200U

میزان حافظه RAM:

4 گیگابایت

(قابل ارتقا تا 16 گیگابایت)

DDR4 PC4-17000 (سرعت انتقال تا 2133MT/s)

ظرفیت حافظه داخلی HDD:

500 گیگابایت

(قابل ارتقا تا 2 ترابایت)

صفحه نمایش:

14 اینچ LED-backlit HD anti-glare (1366 x 768)

پردازنده گرافیکی:

Intel HD Graphics 520

وزن تقریبی:

1.6 کیلوگرم



HP ProBook 440 G3 یک نوت بوک ارزان قیمت در کلاس تجاری مناسب انجام کار های روزمره، معاملات ارز های دیجیتال، وبگردی، تماشای فیلم، اجرای بازی های میان رده و همچنین کار های اداری است.

کلید های کیبورد این لپ تاپ استوک در عین استحکام بسیار نرم و روان هستند و عمل تایپ کردن را برای تایپیست ها، برنامه نویس ها و... آسان می کنند. نور پس زمینه صفحه کلید نیز به خوبی حروف و اعداد را در تاریکی نمایان می کند.

از یک پردازنده جدید Intel Core i5-6200U از نسل Skylake (نسل 6) با فرکانس 2.3 گیگاهرتز به عنوان پردازنده مرکزی استفاده شده است. با استفاده از Turbo Boost کلاک پردازنده تا 2.8 گیگاهرتز می رسد. حرف "U" در انتهای نام، اشاره به کم مصرف بودن پردازنده دارد.

پردازنده گرافیکی (GPU) این لپ تاپ Intel HD Graphics 520 است که با پردازنده مرکزی (CPU) ادغام شده و کلاک آن به 950MHz می رسد. از نظر عملکرد، می تواند اکثر برنامه های چندرسانه ای و حتی برخی از بازی های میان رده را با تنظیمات گرافیکی متوسط بدون مشکل اجرا کند. عملکرد این پردازنده گرافیکی در پخش فیلم های FullHD و 4K بسیار عالیست. در تست های انجام شده فیلم های 4K H.265 را بدون مشکل و روان پخش کرد.

HP ProBook 440 G3 بسیار ظریف، باریک و سبک طراحی شده و وزن آن همراه با باتری تقریبا 1.6 کیلوگرم است به همین دلیل حمل و جابه جایی آن راحت است. قاب اطراف کیبورد از آلومینیوم ساخته شده که رنگ آن در تضاد با رنگ مشکی مات نمایشگر است. قطعات بدنه دقیق و محکم به یکدیگر متصل شده اند و هیچگونه شکافی احساس نمی شود.

صفحه نمایش 14 اینچی این لپ تاپ استوک دارای وضوح 1366*768 پیکسل بوده و چون این صفحه نمایش مات است مانع از بازتاب نور های مزاحم در محیط های باز می شود.

دو بلندگوی استریو در بالای کیبورد قرار دارد. صدای این اسپیکر ها مطابق با استاندارد های معمول است. شاید با این اسپیکر ها نتوان از موسیقی با صدای خیلی بلند لذت برد اما این حجم صدا برای یک نوت بوک اداری کاملا طبیعی و استاندارد است. در هنگام استفاده از برنامه هایی مانند اسکایپ صدایی که پخش و صدایی که از طریق میکروفون دریافت می شود کاملا واضح است.

در حالت استفاده عادی، فن های لپ تاپ HP ProBook 440 G3 تقریبا بی صدا هستند و فقط صدای HDD قابل شنیدن است. حتی تحت بار شدید، صدای سیستم حداکثر به 35 دسیبل می رسد.جهت تست سیستم خنک کننده، با استفاده از Prime95 و FurMark پردازنده را در استرس قرار دادیم و حتی پس از یک ساعت CPU همچنان در کلاک پایه خود کار می کرد که نشان دهنده عملکرد خوب سیستم بود.

خیلی ساده و با کشیدن یک ضامن پوشش پشتی دستگاه باز می شود. پس از آن امکان تعویض هارد دیسک، ماژول Wi-Fi و تغییر و ارتقا رم ها وجود دارد. یک اسلات M.2 برای افزودن هارد های SSD وجود دارد. باتری دستگاه را نیز می توان با کشیدن ضامن مکانیکی آن جدا کرد (امکان استفاده از نوت بوک بدون باتری وجود دارد).

ارتباط با شبکه و اینترنت در این لپ تاپ به دو صورت امکان پذیر است. اتصال کابی از طریق کارت شبکه RealTek Semiconductor RTL8168/8111 PCI-E با سرعت انتقال تا 1 گیگابیت بر ثانیه امکان پذیر است. اتصال بی سیم نیز از طریق کارت شبکه Intel Dual Band Wireless-AC 3165 برقرار می شود. سرعت انتقال داده ها با Wi-Fi تا 433 مگابیت بر ثانیه می رسد.

به منظور دشوارتر کردن سرقت دستگاه یک اسلات قفل کنسینگتون در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از ویژگی های امنیتی این لپ تاپ، فناوری TPM است (شرکت مایکروسافت وجود این فناوری را برای نصب ویندوز 11 اجباری کرده است). علاوه بر این، شرکت اچ پی استاندارد های امنیتی را با نرم افزار اختصاصی خود تضمین کرده است. نرم افزار HP Client Security به کاربران این امکان را می دهد که برای مثال هارد دیسک ها را رمزگذاری کند.


📞 جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با شماره 09217682793 تماس بگیرید

خرید محصول

قیمت هر عدد:
7,200,000 تومان 7,000,000 تومان
انتخاب دستگاه(ها): 3 دستگاه در انبار موجود است

برای تماشای تصاویر در اندازه واقعی برروی آن ها کلیک کنید

دستگاه شماره 1 -->
دستگاه شماره 2 -->
دستگاه شماره 3 -->



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
سوال:
2 ضرب در 2 ؟
پاسخ:*