سایت دانلود درایور » فروشگاه لپ تاپ استوک » قیمت و خرید لپ تاپ استوک Core i5 نسل 6 مدل HP EliteBook 840 G3


دسته بندی شرکت سازنده مدل
 


قیمت و خرید لپ تاپ استوک Core i5 نسل 6 مدل HP EliteBook 840 G3


HP EliteBook 840 G3


مشخصات لپ تاپ HP EliteBook 840 G3 Core i5

پردازنده CPU:

Intel Core i5-6300U

میزان حافظه RAM:

8 گیگابایت

(قابل ارتقا تا 32 گیگابایت)

DDR4 PC4-17000 (سرعت انتقال تا 2133MT/s)

ظرفیت حافظه داخلی HDD:

500 گیگابایت

(قابل ارتقا تا 2 ترابایت)

صفحه نمایش:

14 اینچ فول اچ دی diagonal LED backlight HD Slim eDP SVA Anti-glare (1920 x 1080)

پردازنده گرافیکی:

Intel HD Graphics 520

وزن تقریبی:

1.4 کیلوگرم



HP EliteBook 840 G3 یک لپ تاپ همه کاره بوده که به طرز شگفت آوری سبک است. درب و صفحه نمایش این لپ تاپ بسیار نازک و تا حدودی انعطاف پذیر است. درب تا زاویه 145 درجه باز می شود.

در این نوت بوک یک پورت USB Type-C، دو عدد پورت USB 3.1 (که یکی از آن ها قابلیت استقاده به عنوان شارژر گوشی موبایل و تبلت را دارد)، یک پورت DisplayPort برای اتصال به مانیتور و تلویزیون (با قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن 4K یا همان 4096x2160 با نرخ فریم 60Hz)، یک جک هدفون (3.5 میلی متری)، یک پورت Ethernet (RJ-45)، یک پورت برای اتصال به داک استیشن، یک اسلات سیم کارت، یک اسلات قفل کنسینگتون، یک پورت VGA برای اتصال به مانیتور های قدیمی و پروژکتور (با رزولوشن 1920x1200 و نرخ فریم 60Hz)، یک رم ریدر (که از رم های SD، SDHC و SDXC پشتیبانی می کند) وجود دارد.

HP EliteBook 840 G3 به لطف اترنت (با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه)، کارت شبکه بی سیم Dual-Band و همچنین بلوتوث نسخه 4.1 برای اتصال سیمی یا بی سیم به شبکه و اینترنت مشکلی ندارد. ماژول Wi-Fi استفاده شده در این لپ تاپ استوک قابلیت اتصال و انتقال تصاویر به تلویزیون های هوشمندی که از فناوری WIDI (Wireless Display) پشتیبانی می کنند را دارد. یک اسلات برای نصب ماژول سیم کارت بر روی مادربرد لپ تاپ در نظر گرفته شده است. با خرید و نصب یک ماژول WWAN می توانید در هر مکانی از اینترنت پرسرعت همراه استفاده کنید (سیم کارت های تمامی اپراتور ها پشتیبانی می شود).

پردازنده استفاده شده در این لپ تاپ Intel Core i5-6300U می باشد که یک پردازنده ULV (فوق کم ولتاژ) بر اساس معماری Skylake است. این CPU را می توان در اولترابوک ها و همچنین نوت بوک های معمولی یافت. این تراشه همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی HD Graphics 520 و یک کنترلر حافظه Ram دو کاناله DDR4-2133 است. این پردازنده قابلیت اجرای سریع و روان اکثر نرم افزار های روز را دارد.

پردازنده گرافیکی این لپ تاپ Intel HD Graphics 520 است. این پردازنده گرافیکی در پخش فیلم های 4K و FullHD عملکرد بسیار خوبی دارد. همانطور که می دانید این پردازنده گرافیکی برای اجرای بازی های جدید و سنگین مناسب نیست (البته می تواند بازی های رده متوسط را اجرا کند). اگر بخواهیم این پردازنده گرافیکی را با یکی از محصولات شرکت Nvidia مقایسه کنیم شاید بهترین گزینه GeForce 820M است که عملکردی مشابه HD Graphics 520 دارد.

قفل کنسینگتون و سنسور اثر انگشت از ویژگی های امنیتی بارز این لپ تاپ هستند. یک سنسور شتاب سنج نیز وجود دارد تا اگر از هارد دیسک HDD استفاده می کنید، هنگام به زمین افتادن دستگاه، جهت محافظت از اطلاعات شما، هارد دیسک را غیرفعال کند. فناوری TPM 1.2 یکی دیگر از ویژگی های امنیتی استفاده شده در این لپ تاپ است (شرکت مایکروسافت وجود فناوری TPM را برای نصب ویندوز 11 اجباری کرده است).

صفحه کلید این دستگاه نسبت به نسخه های قبلی تغییرات جزئی داشته است. حروف روی کلید ها راحت‌ تر دیده می‌شوند، کلید های جهت دار عمودی (کلید های جهت بالا و پایین) و کلید Shift سمت راست کمی بزرگ تر هستند. کلید ها کاملا صاف هستند و هیچ گونه انحنای مخروطی ندارند. نور پس زمینه صفحه کلید تمامی حروف و اعداد را در محیط های کم نور و تاریک نمایان می کند.
تاچ پد این لپ تاپ بسیار روان و دقیق بوده و حتی تاچ گوشه های آن نیز به خوبی عمل می کند. دو دکمه ماوس محکم اما حالت بالشتکی و یک نقطه فشار کاملا مشخص دارند. با زدن دو ضربه روی نقطه کوچک مشخص شده در بالای تاچ پد می توان آن را غیرفعال و فعال کرد.
جایگزین تاچ پد، Pointing Stick (اهرم اشاره) است. کار کردن با این اهرم که در میان کلید های کیبورد قرار دارد نیاز به کمی تمرین دارد. با استفاده از این اهرم کنترل دقیق و ارگونومیک مکان نمای ماوس امکان پذیر است. این جوی استیک کوچک دارای دو دکمه اختصاصی است.

HP EliteBook 840 G3 دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی (16:9) با رزولوشن 1920x1080 پیکسل (Full HD) می باشد. پنل Chi Mei CMN14C0 دارای سطح ضد انعکاس و درخشندگی بالا است که حتی هنگام جدا کردن شارژر و استفاده از باتری درخشندگی و وضوح آن کاهش نمی یابد. میزان درخشندگی بالا و عدم انعکاس نور محیط امکان نمایش خوب تصاویر را در فضای باز تضمین می کند. تصاویر، خطوط و رنگ ها زمانی که از کنار به صفحه نمایش نگاه می کنید تا زاویه 45 درجه تغییری نمی کنند.

برای ارتقای سخت افزاری این لپ تاپ تنها کافیست پیچ های قاب پشتی دستگاه را باز کنید پس از آن دو اسلات رم DDR4 (هر کدام از اسلات ها تا 16 گیگابایت و در مجموع 32 گیگابایت رم را پیشتیبانی می کنند)، یک درگاه SATA 3 با سرعت 6Gb/s برای نصب هارد، یک اسلات M.2 برای نصب هارد SSD و یک اسلات WWAN برای نصب ماژول سیم کارت در دسترس هستند. همچنین باتری لپ تاپ، باتری CMOS، ماژول وای فای، فن دستگاه و هیت سینک ها در دسترس هستند.

بلندگو های استریو صدایی شفاف ایجاد می کنند که برای کار های معمول اداری، پخش فیلم و موزیک، شرکت در کنفرانس ها و کلاس های آنلاین کافی است. البته نباید از این اسپیکر ها انتظار بیس قدرتمند یا صدایی بلند و متمایز داشته باشید. اگر به صدای حرفه ای و بلند نیاز دارید جک 3.5 میلی متری استریو که در کنار دستگاه قرار دارد می تواند برای اسپیکر های خارجی سیگنالی واضح و بدون نویز را ایجاد کند. دو میکروفون برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است که صدای ضبط شده توسط آن ها کاملا بلند و واضح است حتی زمانی که از فاصله 2 متری و یا از پشت لپ تاپ صحبت کنید.

لپ تاپ استوک HP EliteBook 840 G3 اگر روشن باشد اما استفاده ای از آن نشود بسیار کم مصرف است و در حدود 4 تا 7 وات مصرف دارد اما اگر تحت فشار و کار های سنگین قرار بگیرد مصرفش به 28 تا 34 وات نیز خواهد رسید. باتری به کار گرفته شده در این دستگاه بازدهی و طول عمر بالایی دارد. با انجام کار های روزمره باتری این لپ تپ تاپ می تواند 7.5 ساعت به طور مداوم کار کند.


📞 جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با شماره 09217682793 تماس بگیرید

خرید محصول

قیمت هر عدد:
9,000,000 تومان 8,900,000 تومان
انتخاب دستگاه(ها): 6 دستگاه در انبار موجود است

برای تماشای تصاویر در اندازه واقعی برروی آن ها کلیک کنید

دستگاه شماره 1 -->
دستگاه شماره 2 -->
دستگاه شماره 3 -->
دستگاه شماره 4 -->
دستگاه شماره 5 -->
دستگاه شماره 6 -->



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
سوال:
هر روز چند ساعت است؟
پاسخ:*