سایت دانلود درایور » فروشگاه لپ تاپ استوک » قیمت و خرید لپ تاپ استوک گرافیک دار Core i5 نسل 4 مدل HP EliteBook 840 G1


دسته بندی شرکت سازنده مدل
 


قیمت و خرید لپ تاپ استوک گرافیک دار Core i5 نسل 4 مدل HP EliteBook 840 G1


HP EliteBook 840 G1


مشخصات لپ تاپ HP EliteBook 840 G1 Core i5

پردازنده CPU:

Intel Core i5-4200U

میزان حافظه RAM:

4 گیگابایت

(قابل ارتقا تا 16 گیگابایت)

DDR3L SDRAM (1600 MHz)

ظرفیت حافظه داخلی HDD:

500 گیگابایت

(قابل ارتقا تا 2 ترابایت)

صفحه نمایش:

14 اینچ فول اچ دی diagonal LED-backlit FHD anti-glare UWVA slim (1920x1080)

پردازنده گرافیکی:

Intel HD Graphics 4400

وزن تقریبی:

1.5 کیلوگرم



HP EliteBook 840 G1 از نظر قیمت و کیفیت یک محصول درجه یک محسوب می شود. کیس و شاسی این لپ تاپ از آلومینیوم و منیزیم ساخته شده است. طبق گفته شرکت اچ پی این دستگاه توانسته است تست های مربوط به گواهینامه نظامی MIL-STD 810G را به خوبی پشت سر بگذارد و دوام خود را در طول این آزمایشات اثبات کند. ادعای HP واقع بینانه به نظر می رسد زیرا لولا ها، شاسی و بنده بسیار محکم هستند. صفحه نمایش که توسط یک لبه پلاستیکی محافظت می شود، کیفیت بالایی را به نمایش میگذارد. لولا هایی که صفحه نمایش را به بدنه متصل می کنند بسیار دقیق و محکم هستند بنابراین میتوان به راحتی و فقط با یک دست درب نوت بوک را باز کرد. جدا از برخی جزئیات، هیچ انتقادی در مورد کیفیت ساخت وجود ندارد.

EliteBook 840 G1 یک دستگاه حرفه ای است و بنابراین پورت های متنوعی دارد. وجود چهار پورت USB 3.0 به این معنی است که می توان تعداد زیادی تجهیزات جانبی را به این دستگاه وصل کرد درضمن یکی از این پورت ها قابلیت استقاده به عنوان شارژر گوشی موبایل و تبلت را نیز دارد. نمایشگر های خارجی (مانیتور، تلویزیون و پروژکتور) را می توان از طریق پورت های VGA و DisplayPort 1.2 متصل کرد.

این لپ تاپ علاوه بر پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 4400 که با پردازنده مرکزی (CPU) ادغام شده است یک پردازنده گرافیکی مجزا 128 بیتی AMD Radeon HD 8750M با حافظه GDDR5 نیز دارد که تقریبا دو برابر سریع تر از پردازنده گرافیکی اینتل است و حتی نسبت به رقیب خود یعنی GeForce GT 740M عملکرد بهتری دارد. AMD Radeon HD 8750M از DirectX 11.1 پشتیبانی می کند و می تواند به 2 گیگابایت حافظه (128 بیت) دسترسی داشته باشد. این پردازنده گرافیکی همچنین از سوئیچ خودکار بین GPU یکپارچه و GPU مجزا پشتیبانی می کند، این فناوری Enduro نام دارد. علاوه بر این اگر Enduro غیرفعال باشد، 8750M می تواند مستقیما تا 2 مانیتور متصل را با استفاده از فناوری Eyefinity پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی های این پردازنده گرافیکی می توان به ZeroCore برای کاهش مصرف انرژی در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش و Power Gating برای خاموش کردن قسمت هایی از تراشه که استفاده نمی شود اشاره کرد.
پردازنده گرافیکی اینتل HD Graphics 4400 هم ممکن است خیلی قوی نباشد اما دارای ویژگی های مفید و مقرون به صرفه است برای مثال پخش روان فیلم های 4K (H.264) با سرعتی در حدود 100 مگابیت در ثانیه با بار CPU کمتر از 10 درصد از نکات مثبت این پردازنده گرافیکی اینتل است.

CPU این لپ تاپ Intel Core i5-4200U یک پردازنده ULV (فوق کم ولتاژ) است. این پردازنده 22 نانومتری مبتنی بر معماری Haswell است. سرعت پایه هر هسته 1.6 گیگاهرتز است اما می تواند به صورت پویا نرخ کلاک را با Turbo Boost تا 2.6 گیگاهرتز برای 1 هسته فعال یا 2.3 گیگاهرتز برای 2 هسته فعال افزایش داد.

برای اتصال به وای فای از کارت شبکه Intel Dual Band Wireless-N 7260 استفاده شده است که از بلوتوث نسخه 4.0 و همچنین استاندارد های 802.11a/b/g/n در شبکه های 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. بسته به روتری که از آن استفاده می کنید حداکثر سرعت انتقال داده ها از طریق وای فای به 300 مگابیت در ثانیه (2x2 جریان دوگانه) می رسد.

لپ تاپ های HP معمولا مطمئن و ایمن هستند و EliteBook 840 G1 از طریق چندین ویژگی مهم به امنیت کامل مجهز شده است. این نوت بوک نه تنها بایوس را با پشتیبانی از فناوری Anti-Theft اینتل ایمن کرده است بلکه از فناوری رمزگذاری TPM (TCG 1.2) برای هارد دیسک استفاده کرده است. بدیهی است که یک سنسور اثر انگشت، یک SmartCard Reader و یک قفل Kensington نیز موجود است. تمام ویژگی های امنیتی توسط نرم افزار هایی مانند HP's Client Security Suite مدیریت می شوند.

دو اسلات برای نصب رم های DDR3، یک پورت SATA 3 برای نصب هارد دیسک های 2.5 اینچی و یک اسلات برای نصب هارد های اس اس دی M.2، یک اسلات برای نصب ماژول WWAN (اتصال به اینترنت 4G) و ماژول وای فای با برداشتن درپوش پایین دستگاه در دسترس هستند. برای برداشتن این درپوش هیچ ابزاری نیاز نیست فقط باید یک اهرم را بکشید.

HP دقیقا از همان صفحه کلید جزیره ای استفاده کرده است که قبلا در نسخه های 15 اینچی استفاده کرده بود و تنها نوار ضخیم کنار صفحه کلید به وضوح نازک تر شده است. تجربه تایپ با این کیبورد خیلی راحت است. سایز و اندازه کلید ها و نرمی آن ها برای تایپ و کار های بلند مدت بسیار عالی طراحی شده است. نور پس زمینه کیبورد نیز برای کار در تاریکی و نور کم در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش استفاده شده در لپ تاپ استوک HP EliteBook 840 G1 روشنایی، کنتراست و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. این بدان معناست که شما در داخل خانه به حداکثر روشنایی نیاز ندارید به همین دلیل می توانید نور پس زمینه را کاهش دهید. به لطف مانیتور مات و درخشندگی بالا که حتی هنگام استفاده از باتری (جدا بودن شارژر) نیز در دسترس است این نوت بوک برای فضای باز مناسب است. تصویر همیشه حتی در روز های آفتابی کاملا واضح است و تقریبا هیچ انعکاس آزاردهنده ای وجود ندارد.

HP EliteBook 840 G1 معمولا یک نوت بوک بی صدا است نه تنها در زمان بیکاری بلکه با حجم کاری متوسط مانند کار های اداری و چند رسانه ای. فن دستگاه اغلب در هنگام بار های کاری کم غیرفعال می شود و یا به آرامی می چرخد ​و در اکثر مواقع نمی توان صدای حاصل از آن را شنید. به لطف پلت فرم مقرون به صرفه Haswell، دستگاه حتی تحت حداکثر بار و فشار گرم نمی شود. تحت این فشار، دمای بیشتر سطوح فقط به 35 درجه سانتیگراد می رسد. همچنین تا زمانی که دریچه فن را که در زیر دستگاه قرار دارد را مسدود نکنید می توانید از نوت بوک بر روی پای خود استفاده کنید.

صدای بلندگو های استریوی این لپ تاپ برای مقاصد اداری و خانگی بسیار شفاف و قوی است. کیفیت و حجم صدا برای پخش فیلم نیز مناسب است. با این حال بیس قدرتمندی توسط این اسپیکر ها تولید نمی شود. درصورت نیاز می توانید با استفاده از جک استریو (3.5 میلی متری) صدایی واضح و بدون نویز را به یک سیستم صوتی مجزا منتقل کنید.

باتری انتخاب شده برای این دستگاه عملکردی بسیار عالی دارد. در تست های انجام شده (روشنایی و نور صفحه حداقل، شبکه های بی سیم خاموش و حالت صرفه جویی در انرژی روشن) باتری می تواند لپ تاپ را تقریبا تا 13 ساعت روشن نگهدارد. در تست‌ هایی که وای فای فعال باشد و یک فیلم با کیفیت بالا پخش شود این زمان به 5 تا 6 ساعت می رسد.


📞 جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با شماره 09217682793 تماس بگیرید

خرید محصول

قیمت هر عدد:
7,900,000 تومان 7,600,000 تومان
انتخاب دستگاه(ها): 1 دستگاه در انبار موجود است

برای تماشای تصاویر در اندازه واقعی برروی آن ها کلیک کنید

دستگاه شماره 1 -->



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
سوال:
عدد "5" را به حروف وارد کنید. پاسخ "پنج"
پاسخ:*