سایت دانلود درایور » فروشگاه لپ تاپ استوک » قیمت و خرید لپ تاپ استوک Core i5 نسل 4 مدل Dell Latitude E5540


دسته بندی شرکت سازنده مدل
 


قیمت و خرید لپ تاپ استوک Core i5 نسل 4 مدل Dell Latitude E5540


Dell Latitude E5540


مشخصات لپ تاپ Dell Latitude E5540 Core i5

پردازنده CPU:

Intel Core i5-4310U

میزان حافظه RAM:

8 گیگابایت

(قابل ارتقا تا 16 گیگابایت)

DDR3 SDRAM 1600 Mhz (سرعت انتقال تا 12800MB/sec)

ظرفیت حافظه داخلی HDD:

500 گیگابایت

(قابل ارتقا تا 2 ترابایت)

صفحه نمایش:

15.6 اینچ اچ دی HD(1366x768), WLED

پردازنده گرافیکی:

Intel HD Graphics 4400

وزن تقریبی:

2.4 کیلوگرم



Dell Latitude E5540 یک لپ تاپ 15.6 اینچی بوده که دارای پورت و رابط های متنوع، یک پورت داک (جهت دسترسی به پورت های بیشتر و متنوع تر) و وزن کم (نسبت به سایر لپ تاپ های 15.6 اینچی) است.این لپ تاپ تمام ویژگی ها را برای انجام کار های اداری و خانگی ارائه می دهد. با یک نگاه ساده به سرعت متوجه خواهید شد که بدنه این دستگاه بسیار مقاوم و کاربردی طراحی شده است. گوریلا گلس از صفحه نمایش محافظت می کند و درب آن با فایبرگلاس تقویت شده است. قسمت پایینی بدنه نسبتا سفت و سخت بوده و در مجموع از یک شاسی کاربردی و مستحکم استفاده شده است.

این دستگاه دارای چهار پورت USB، رم ریدر (که از 8 نوع رم پشتیبانی می کند)، اسلات ExpressCard، پورت داک (در قسمت زیرین دستگاه)، پورت HDMI و VGA (جهت اتصال به تلویزیون، مانیتور و پروژکتور)، دی وی دی رایتر، یک قفل Kensington و یک پورت Ethernet است. بیشتر پورت های مورد نیاز یک کاربر قرار داده شده است اما اگر به پورت های بیشتری نیاز بود می توان با خرید و اتصال این دستگاه به داک استیشن تعداد و تنوع پورت ها را افزایش داد. تنها با برداشتن چند پیچ می توان قسمت زیرین Latitude E5540 را بلند کرد سپس کاربر می تواند به هارد دیسک، حافظه های RAM، فن، ماژول Wi-Fi و باتری بایوس دسترسی داشته باشد.

شرکت Dell یک ماژول Wi-Fi قدرتمند را انتخاب کرده که علاوه بر استاندارد 802.11 a/b/g/n حتی از آخرین استاندارد 802.11 ac پشتیبانی می کند و بلوتوث 4.0 LE نیز مکمل آن است. قدرت دریافت سیگنال ماژول Wi-Fi حتی از فاصله 10 متری خوب و قوی است.

صفحه نمایش این لپ تاپ را برای کار در محیط های باز و اداری طراحی کرده اند در نتیجه روشنایی صفحه بسیار خوب است. صفحه مات و روشنایی مناسب صفحه نمایش امکان تشخیص خوب محتوا و تمام جزئیات تصاویر را حتی در محیط های روشن فراهم می کند. کنتراست صفحه نمایش در تصاویر روشن و تاریک بسیار بالاست و همین موضوع به نواحی تاریک روی صفحه اجازه می دهد تا نسبتا تیره و عمیق به نظر برسند درضمن پایداری زاویه دید از همه زاویه ها خوب است.

در لپ تاپ Dell Latitude E5540 از پردازنده های کم مصرف مانند نمونه هایی که در اولترابوک ها قرار دارد استفاده می شود. این پردازنده ها انرژی کافی را برای کار های معمول اداری و خانگی فراهم می کنند و در عین حال در مصرف انرژی و ظرفیت باتری صرفه جویی می کنند. از پردازنده Intel Core i5-4310U برای این لپ تاپ استفاده شده است که کلاک پایه هسته های آن 2.0 گیگاهرتز است و البته از طریق Turbo Boost می تواند تا 3.0 گیگاهرتز برای 1 هسته فعال و یا 2.7 گیگاهرتز برای 2 هسته فعال افزایش یابد. در تست های انجام شده، این پردازنده نه تنها برای برنامه های اداری به اندازه کافی قوی است بلکه خیلی از برنامه های سنگین را نیز به راحتی اجرا می کند.

این لپ تاپ گرافیک مجزا ندارد و از پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 4400 که با پردازنده CPU ادغام شده است استفاده می کند. با این پردازنده گرافیکی می توان خیلی از بازی های رده متوسط را اجرا کرد اما برای اجرای بازی‌ های جدیدتر و با گرافیک بالا مناسب نیست و شما باید تنظیمات گرافیکی بازی را کاهش دهید. در مقایسه با گرافیک Intel HD Graphics 4000، هسته گرافیکی HD 4400 تغییرات زیادی داشته است. این GPU از DirectX 11.1، OpenCL 1.2 و OpenGL 4.0 پشتیبانی می کند و در پخش ویدیو های 4K عملکرد بهتری دارد.

مانند بقیه بدنه، صفحه کلید کمی انعطاف پذیر است. سایز، شکل و نرمی کلید ها امکان تایپ دقیق و سریع را فراهم می کند. شرکت Dell چندین کلید خاص قرار داده است به عنوان مثال یک سوئیچ سخت افزاری برای خاموش و روشن کردن Wi-Fi در سمت راست بدنه و چند کلید برای کنترل و تنظیم صدا در بالای صفحه کلید، یک کلید برای اجرا کردن ماشین حساب ویندوز در بالای بخش اعداد و مجموعه ای از کلید های چندرسانه ای دیگر نیز موجود است.

عملکرد تاچ پد نیز بسیار عالی و دقیق است. سطح تاچ پد به انگشت اجازه می دهد تا خیلی سریع و راحت سر بخورد. علاوه بر تاچ پد یک TrackPoint نیز در بین کلید های G، H و B کیبورد قرار داده شده است که دکمه های مخصوص به خود را دارد. تنها با چند بار استفاده از این اهرم متوجه خواهید شد که کار با آن به چه اندازه سریع و دقیق بوده به خصوص که دارای دکمه سوم ماوس است.

هارد دیسک هیبریدی استفاده شده دارای ظرفیت 500 گیگابایتی است. 8 گیگابایت حافظه فلش NAND وظیفه در دسترس قرار دادن سریع داده ها و برنامه های پرکاربرد را بر عهده دارد. با این حال اگر قصد ارتقا و افزایش ظرفیت هارد را دارید خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید.

زمانی که از لپ تاپ استوک Dell Latitude E5540 استفاده می کنید معمولا فقط صدای ملایمی از سمت چپ بدنه که دریچه فن دستگاه قرار دارد شنیده می شود. در هنگام ایجاد فشار فوق العاده زیاد بر روی CPU حداکثر صدای فن ایجاد می شود که در آن صورت نیز دستگاه نسبتا ساکت است. در مواقعی که فشار چندانی بر روی CPU نیست، فن گاهی غیرفعال می شود و فقط صدای بسیار آرام هارد شنیده می شود.

بعید است که در هنگام خرید یک لپ تاپ کیفیت صدای بلندگو ها معیار تعیین کننده ای باشد با این وجود شنیدن صدای خوب از بلندگو ها هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم بعد از یک روز کاری لذت بخش است که البته بلندگو های استریوی این لپ تاپ برای این کار مناسب هستند. این اسپیکر ها حجم صدای مناسبی دارند و حتی زمانی که ولوم را بالا می برید نیز اعوجاجی ایجاد نمی شود و تریبل را به خوبی تولید می کند. صدای بیس تقریبا وجود ندارد اما برای سیستم های صوتی لپ تاپ که بدون ساب ووفر هستند کاملا طبیعی است در نتیجه بلندگو ها برای کاربران خانگی ​​کاملا مناسب هستند.

باتری لیتیوم یونی استفاده شده در این لپ تاپ می تواند 65 وات ساعت را تامین کند. این دستگاه هنگام مرور صفحات وب از طریق Wi-Fi تا 7:03 ساعت کار می کند. در بهترین حالت امکان دو بار تماشای فیلم ارباب حلقه ها با استفاده از باتری وجود دارد.

به صورت اختیاری امکان استفاده از کارت هوشمند نیز وجود دارد. علاوه بر این می توان یک محیط محافظت شده را از طریق نرم افزار Protected Workspace ایجاد کرد که در آن مرورگر می تواند باز شود اما اسکریپت ها و برنامه های مخرب نمی توانند به سیستم دسترسی داشته باشند.


📞 جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با شماره 09217682793 تماس بگیرید

خرید محصول

قیمت هر عدد:
7,600,000 تومان 7,400,000 تومان
انتخاب دستگاه(ها): 3 دستگاه در انبار موجود است

برای تماشای تصاویر در اندازه واقعی برروی آن ها کلیک کنید

دستگاه شماره 1 -->
دستگاه شماره 2 -->
دستگاه شماره 3 -->



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
سوال:
عدد "هشتصد" را وارد کنید
پاسخ:*