سایت دانلود درایور » فروشگاه لپ تاپ استوک » قیمت و خرید لپ تاپ استوک Core i5 نسل 5 مدل Dell Latitude E5550


دسته بندی شرکت سازنده مدل
 


قیمت و خرید لپ تاپ استوک Core i5 نسل 5 مدل Dell Latitude E5550


Dell Latitude E5550


مشخصات لپ تاپ Dell Latitude E5550 Core i5

پردازنده CPU:

Intel Core i5-5200U

میزان حافظه RAM:

8 گیگابایت

(قابل ارتقا تا 16 گیگابایت)

DDR3L SDRAM (1600 MHz) (سرعت انتقال تا 12800MB/sec)

ظرفیت حافظه داخلی HDD:

500 گیگابایت

(قابل ارتقا تا 2 ترابایت)

صفحه نمایش:

15.6 اینچ اچ دی HD Anti-Glare (1366x768)

پردازنده گرافیکی:

Intel HD Graphics 5500

وزن تقریبی:

2.1 کیلوگرم



Dell Latitude E5550 دارای یک بدنه زیبا، یک باتری با طول عمر خوب، پورت های متنوع، یک صفحه نمایش با کیفیت و یک CPU قدرتمند Broadwell (نسل پنجم) است که به دلیل قیمت مقرون به صرفه، این دستگاه برای بیشتر کاربران جذاب است. علاوه بر این چون مواد اولیه استفاده شده در بدنه و شاسی دستگاه با کیفیت بوده، نگهداری از آن نیز آسان است.

این لپ تاپ پورت های متنوعی دارد. 3 پورت USB 3.0 (یکی از این پورت ها قابلیت استقاده به عنوان شارژر گوشی موبایل و تبلت را نیز دارد)، پورت HDMI و VGA (برای اتصال به تلویزیون، مانیتور و پروژکتور)، جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت داک (برای اتصال دستگاه به داک استیشن و دسترسی به پورت های بیشتر و متنوع تر)، پورت Ethernet، رم ریدر (که از رم های SD پشتیبانی می کند)، اسلات ExpressCard و یک اسلات قفل کنسینگتون برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است.

پورت LAN که در پشت دستگاه قرار دارد تا 1000 مگابیت بر ثانیه می تواند اطلاعات را تبادل کند. ارتباط بی سیم نیز از طریق یک ماژول Wi-Fi با دو آنتن با پشتیبانی از دو باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز و شبکه‌هایی که در استاندارد 802.11 ac/a/b/g/n کار می‌کنند امکان پذیر است. بلوتوث 4.0 LE نیز برای اتصال به دستگاه های مختلف با کارت شبکه بی سیم ادغام شده است. قدرت انتقال ماژول Wi-Fi نسبتا قوی است و حتی قدرت سیگنال ها در فاصله 10 متری از روتر و مودم وایرلس قوی باقی می ماند. یک اسلات برای نصب ماژول سیم کارت (WWAN) وجود دارد. با نصب ماژول سیم کارت در این اسلات می توانید در هر نقطه از کشور به اینترنت پرسرعت 4G دسترسی پیدا کنید.

Intel Core i5-5200U با کلاک پایه 2.20 گیگاهرتز که یک پردازنده ULV (فوق کم ولتاژ) بر اساس معماری Broadwell (نسل پنجم) بوده به عنوان پردازنده مرکزی این لپ تاپ انتخاب شده است. با استفاده فناوری توربو، نرخ کلاک می تواند تا ۲.۷ گیگاهرتز برسد. به لطف معماری بهبود یافته، این پردازنده تا 15 درصد سریع‌ تر از پردازنده ای مانند Core i5-4200U است بنابراین Intel Core i5-5200U دارای قدرت کافی برای اهداف اداری و چند رسانه ای و همچنین اجرای روان برنامه های کاربردی است.

لپ تاپ Dell Latitude E5550 از پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 5500 بهره می برد که به طور کامل از DirectX 11.2 و همچنین OpenCL 1.3/2.0 و OpenGL 4.3 پشتیبانی می کند. همانطور که می دانید لپ تاپ هایی که پردازنده گرافیکی مجزا ندارند برای اجرای بازی های سنگین چندان مناسب نیستند. Intel HD Graphics 5500 می تواند فیلم های 4K را با کیفیت بالا پخش کند و خیلی از کار های گرافیکی روزمره کاربران را به نحو احسن انجام دهد. خیلی از بازی های ویدیویی میان رده را نیز می توانید با این پردازنده گرافیکی اجرا کنید اما اگر قصد اجرای بازی های سنگین را دارید با مشکل روبرو می شوید.

صفحه نمایش استفاده شده در این لپ تاپ کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. به لطف صفحه نمایش مات و روشنایی بالا می توان در فضای باز نیز از این نوت بوک استفاده کرد. وجود لولا های بسیار منعطف که امکان باز شدن مانیتور را تا زاویه 180 درجه فراهم می کنند پیدا کردن زاویه دید مناسب را آسان می کند. کنتراست (589:1) در حد مناسبی است و این موضوع را می توان هنگام تماشای عکس و فیلم به خوبی درک کرد. این صفحه نمایش می تواند به حدود 62 درصد از فضای رنگی AdobeRGB و 82 درصد از sRGB برسد.

صفحه کلید Dell Latitude E5550 به طور قابل توجهی نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته است. بلافاصله متوجه خواهید شد که کلید ها نقطه فشار مطلوبی دارند. فشار کلید ها بازخورد خوبی دارد، نه خیلی سفت و نه خیلی نرم، در نتیجه در هنگام تایپ تجربه بسیار دلپذیری خواهید داشت. اندازه هر کلید این کیبورد 15 میلی متر مربع (1.5 سانتی متر) است و یک انحنا در وسط هر کلید احساس می شود. این ابعاد و وجود انحا باعث شده است که لمس کردن و فشردن کلید ها آسان و راحت باشد به شکلی که ساعت ها تایپ کردن نمی تواند باعث خستگی شما شود.
از آنجایی که کیبورد دستگاه نسبت به مدل های قبلی کمی به مانیتور نزدیک تر شده، فضایی تاچ پد کمی بزرگ تر شده است. قطر تاچ پد 11 سانتی متر و سطح آن براق و بسیار دقیق است. یک اهرم اشاره (Pointing stick) با 3 کلید اختصاصی در بین کلید های G، H و B کیبورد قرار داده شده است. هر کسی که تا به حال با این جوی استیک کوچک کار کرده باشد قطعا می داند که چرا بسیاری از کاربران آن را ترجیح می دهند. اهرم اشاره بسیار دقیق بوده و استفاده از آن حتی از تاچ پد آسان تر است علاوه بر این در هنگاه تایپ کردن کاربر مجبور نیست دست ها را از روی صفحه کلید بردارد.

Dell Latitude E5550 در حین انجام کاری های روزمره بی صدا است زیرا فن‌ ها بیشتر اوقات کار نمی کنند. حتی در زمان ایجاد استرس برای CPU فن دستگاه هیچ صدای آزاردهنده، سوت و وزوز ایجاد نمی کند. هنگام استفاده از این لپ تاپ گرمای چندانی را در بخش زیرین دستگاه، کیبورد، تاچ پد و اطراف آن احساس نمی شود به همین دلیل می توانید در طول استفاده از دستگاه آن را بر روی پای خود قرار دهید.

صدای ایجاد شده توسط اسپیکر های این لپ تاپ استوک بلند، شفاف، متعادل و برای شرکت در کنفرانس ها، کلاس های آنلاین، تماشای فیلم و... مناسب هستند. جزئیات موسیقی در حال پخش را می توان حتی با حداکثر بلندی صدا تشخیص داد و گاهی اوقات کمی باس نیز وجود دارد. به طور کلی بلندگو های این دستگاه قوی و متعادل به نظر می رسند اما اگر به صدای حرفه ای نیاز دارید می توانید از جک 3.5 میلی متری کنار دستگاه برای اتصال لپ تاپ به یک سیستم صوتی مجزا استفاده کنید.

در حالتی که کار خاصی با لپ تاپ انجام نشود, روشنایی صفحه نمایش کم، گزیه صرفه جویی در انرژی فعال و WiFi نیز خاموش باشد باتری این لپ تاپ می تواند تا 12 ساعت دوام آورد. این زمان برای انجام کار های روزمره مانند وبگردی، گوش دادن به موسیقی، شرکت در کلاس های آنلاین و... به حدود 7 ساعت می رسد. طبیعی است که هر چه میزان فعالیت CPU بیشتر باشد این زمان نیز ممکن است کمی کمتر شود چون علاوه بر پردازنده، فن دستگاه نیز مصرف بیشتری دارد.

شرکت Dell از چندین راه حل نرم افزاری و سخت افزاری مانند ماژول SmartCard برای مسائل امنیتی استفاده کرده است. فناوری‌های vPro اینتل نیز برای امنیت بیشتر در نظر گرفته شده است.


📞 جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با شماره 09217682793 تماس بگیرید

خرید محصول

قیمت هر عدد:
8,500,000 تومان 8,300,000 تومان
انتخاب دستگاه(ها): 2 دستگاه در انبار موجود است

برای تماشای تصاویر در اندازه واقعی برروی آن ها کلیک کنید

دستگاه شماره 1 -->
دستگاه شماره 2 -->



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
سوال:
2 ضرب در 2 ؟
پاسخ:*