سایت دانلود درایور » درایور کارت گرافیک » دانلود NVIDIA GeForce Experience 3.27.0.112 آپدیت درایور های جی فورس و بهبود اجرای بازی ها + آموزش رفع تحریم


دسته بندی شرکت سازنده مدل
 


دانلود NVIDIA GeForce Experience 3.27.0.112 آپدیت درایور های جی فورس و بهبود اجرای بازی ها + آموزش رفع تحریم


NVIDIA GeForce Experience


NVIDIA GeForce Experience یک برنامه کاربردی برای کارت های گرافیک جی فورس است که امکانی را فراهم می کند تا گیمر ها بتوانند در حین بازی فیلم ها، اسکرین شات ها و استریم ها را تهیه و با دیگران به اشتراک بگذارند علاوه بر این با استفاده از این نرم افزار می توان درایور ها را به صورت آنلاین به آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت انویدیا آپدیت کرد و حتی تنظیمات بازی ها را برای اجرای روان تر و بهتر، بهینه کرد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این نرم افزار یک همراه ایده آل برای کارت های گرافیک GeForce است. در ادامه برخی از ویژگی های اصلی انویدیا جی فورس اکسپرینس را بررسی می کنیم.

اشتراک گذاری بهترین لحظات بازی:
مهترین و اصلی ترین ویژگی این برنامه این است که شما با استفاده از آن می توانید ویدیو هایی را با کیفیت و نرخ فریم فوق العاده بالا از گیم پلی و یا حتی استریم های خود ضبط و آن ها را در فیسبوک، توییچ و یوتیوب به اشتراک بگذارید. به لطف فناوری NVIDIA ShadowPlay می توانید گیم پلی خود را با حداقل بار و فشار بر روی CPU استریم کنید بنابراین هرگز لحظه ای از گیم پلی شما از دست نخواهد رفت.

NVIDIA GeForce Experience


آپدیت درایور کارت گرافیک به آخرین نسخه منتشر شده مخصوص بازی (GeForce Game Ready Drivers):
معمولا نصب درایور کرات گرافیک هرچند نسخه های قدیمی می تواند 99 درصد از نیاز های کاربران را برطرف کند و احتیاجی به آپدیت و به روز نگه داشتن درایور کارت گرافیک نیست. اما این موضوع برای گیمر ها کمی متفاوت است و استفاده از آخرین نسخه درایور GeForce Game Ready می تواند خیلی از باگ ها و لگ های گرافیکی حین بازی را از بین برده و بهترین تجربه را برای آن ها فراهم کند. اگر نسخه جدید این درایور ها برای کارت گرافیک شما منتشر شده باشد برنامه NVIDIA GeForce Experience شما را مطلع می کند و امکانی را فراهم می آورد تا بتوانید آن را دانلود و نصب کنید. این درایور ها به خوبی با نیاز های توسعه دهندگان بازی هماهنگ شده اند و به طور گسترده ای بر روی هزاران سخت افزار مختلف برای به حداکثر رساندن عملکرد کارت گرافیک، آزمایش شده اند. درایور های Game Ready همچنین به شما این امکان را می دهند تا تنظیمات بازی را تنها با یک کلیک بهینه کنید و از آخرین فناوری های شرکت NVIDIA بهره ببرید.

NVIDIA GeForce Experience


گرفتن اسکرین شات های حرفه ای با کیفیت فوق العاده بالا با استفاده از NVIDIA ANSEL:
NVIDIA Ansel یک ابزار قدرتمند است که به گیمر ها اجازه می دهد در حین بازی، تصاویر با کیفیتی فوق العاده بالا و حرفه ای بگیرند بنابراین می توان بهترین لحظات بازی را با وضوح فوق العاده و حتی به صورت عکس های 360 درجه و HDR ثبت کرد و به اشتراک گذاشت. برای ثبت لحظه های عالی، تنها کاری که باید انجام داد این است که یک لحظه مکث کنید و دوربین را در زاویه دلخواه قرار دهید و یک اسکرین شات بگیرید. می توانید ظاهر، حالت و فضای اسکرین شات های خود را سفارشی کنید. همچنین می توانید فیلتر های مختلف را به تصویر خود اضافه یا تنظیماتی مانند روشنایی و کنتراست را به صورت دستی تنظیم کنید تا حال و هوای بازی را در عکس نشان دهید.

NVIDIA GeForce Experience


سفارشی کردن گیم پلی با فیلتر های مختلف:
یکی دیگر از ویژگی های NVIDIA GeForce Experience وجود فیلتر های NVIDIA Freestyle است که به شما این امکان را می دهد تا در حین بازی از جلوه های بصری مختلف استفاده کنید. با استفاده از این فیلتر ها می توانید رنگ و سایر ویژگی های بصری بازی را تغییر بدهید و در نتیجه ظاهر و حالت آن را شخصی سازی کنید. برای سازگاری یکپارچه این ابزار با بازی هایی که از آن پشتیبانی می کنند، NVIDIA Freestyle در سطح درایور یکپارچه شده است.

NVIDIA Freestyle filters


بهینه کردن تنظیمات بازی:
برنامه انویدیا جی فورس اکسپرینس با بهینه کردن خودکار تنظیمات گرافیکی بازی ها، اجرای آن ها را در رایانه شخصی شما ساده تر می کند. این برنامه از داده‌ های ابری شرکت NVIDIA که از آزمایش هزاران پیکربندی سخت افزاری تهیه شده اند برای یافتن بهترین تعادل بین عملکرد و کیفیت تصویر استفاده می کند. تنظیمات گرافیکی شخصی شما به طور خودکار بر اساس CPU، کارت گرافیک و نمایشگر انتخاب می شوند.

NVIDIA GeForce Experience


توجه!

به دلیل اینکه کاربران ایرانی در لیست تحریم های شرکت انویدیا قرار دارند بنابراین حتما قبل از نصب و در حین اجرای برنامه از یک VPN مطمئن استفاده کنید در غیر اینصورت ممکن است پس از اجرای برنامه هیچ کدام از گزینه های اصلی آن کار نکنند و یا با پیام هایی همچون "Something went wrong. Try restarting GeForce Experience" و 'The page could not be loaded. Check your internet connectivity and try again' روبرو شوید. درصورتیکه بعد از اتصال به VPN نتوانستید از برنامه استفاده کنید باید DNS خود را تغییر بدهید (بهتر است این DNS را از سایت www.shecan.ir دریافت کنید)

رمز عبور : ندارد
حجم فايل: 125 مگابایت
برای دریافت کلیک کنید - Click for Downloadدانلود برنامه با لينك مستقيم - Download Link



این درایور در دسته " درایور کارت گرافیک / نرم افزار ها کاربردی " قرار دارد و " 3 005 " بار از آن بازدید شده است.

آموزش رایگان سخت افزار
آموزش نصب درایور



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
سوال:
هر روز چند ساعت است؟
پاسخ:*